Thursday, September 1, 2011

raye oh raye..

ello.. 
ari ni da masuk ari ke 3 beraye.. taun 2011...
then.. aku rase.. taun ni la pling x best.. 
mybe.. sebok ngn keje kot..
or.. sbb sedih opah aku sakit..
da 5 bulan die sakit.. 
huhu. tacing nye..


isnin depan da nk msuk office.. 
semgt mmg smgt..
tp x berapa semgt.. huhuu..
cm ne nih..


kembar aku da nk keje da rye ke 4..
alahai.. bosan nye..
mama pun keje esok..
sume org bz..
aku je x.. boring nye..


tp. aku nk citer la.. 
1 yg best ari raye ni.. hehe
sbb.. kueh yg aku buat..
sume dorg kater sedap..
hahha bangge kejap..


aku wat ape erk? 
aku wat..
kueh semperit..
kueh almond london..
kueh srang semut..
n kek buah.. 
yg plin best nye.. 
papa suke sgt kek buah aku..
die kate sedap..
lagi pun aku buat mmg untuk die.. hehehe
best nye..


ok la.. tu je yg aku nk cite..
dan aku nk ingt kat sume.. 
walaupun raye x meriah mane..
tp klu ape yg kite buat tu dihargai.. 
tu lah yg pling bahagia..
walaupun.. taun ni duit raye aku antara yg terbyk dngn adek beradik aku..
sejak dulu da dapt duit raye byk2.. 
nk wat cm ne kan.. ehhe 
k la u ollss.. i nk layan tetamu yg bakal smpai dari kuale..
papai~